escelje, escelje ambasador, evropska unija, eu, evropski parlament, ambasador, ambasadorka, šola ambasador, šola ambasadorka, šola ambasadorka evropskega parlamenta, šola ambasador evropskega parlamenta SVETOVNI DAN ZEMLJE, 22. APRILA | Šola ambasadorka Evropskega parlamenta - Ekonomska šola Celje

https://www.potnik.si/dan-zemlje/

Začetki obeleževanja dneva Zemlje sežejo v leto 1963. Tedanji ameriški senator Gaylord Nelson si je prizadeval, da bi okoljski problemi prišli na dnevni red ameriške politike. Nelson je organiziral predsedniško turnejo, kjer naj bi opozarjal na probleme v okolju. Odmevnost v javnosti je dosegel šele na prvi dan obeležitve Zemlje 22. aprila leta 1970. Na prireditvah, posvečenih dnevu Zemlje v Ameriki je sodelovalo okrog 20 milijonov ljudi.

Dan Zemlje po letu 1970 obeležujemo vsako leto.  Število sodelujočih posameznikov, organizacij in držav narašča.

Letos je že 50. obletnica prvega Svetovnega dneva Zemlje, kjer na svetovni ravni opozarjamo na ranljivost in enkratnost planeta, na katerem živimo. Z ozaveščanjem o pomenu zdravega okolja, ki se ga v času epidemije še toliko bolj zavedamo, se praznovanju Svetovnega dneva Zemlje pridružuje Slovenija in z njo Mladi ambasadorji EU EŠ Celje.

Letošnji Svetovni dan Zemlje je posvečen ukrepanju proti podnebnim spremembam, je izziv za prihodnost človeštva, kako ohraniti naš svet primeren za bivanje. Pri blaženju podnebnih sprememb je pomembno ohraniti naravo, da ohranimo različne vrste rastlin in živali, da bodo ekosistemi bolj odporni in se bodo na spremembe lažje prilagodili.

Majhna dejanja štejejo. Kaj lahko naredimo mi sami?

Odgovorno ločujemo odpadke, lepo ravnamo s hrano, smotrno uporabljamo energijo, koristimo naravne vire, recikliramo vse, kar je možno …

Zavedajmo se, da Svetovni dan Zemlje ni samo danes. Vsak dan lahko naredimo nekaj, s čimer bomo ohranili Zemljo lepšo, čistejšo, brez odpadkov in odplak … za kar nam bodo hvaležne naslednje generacije in Zemlja.

https://www.os-borcev.si/22-april-svetovni-dan-zemlje/

Urška Hrastnik, 3. c

Dostopnost