escelje, escelje ambasador, evropska unija, eu, evropski parlament, ambasador, ambasadorka, šola ambasador, šola ambasadorka, šola ambasadorka evropskega parlamenta, šola ambasador evropskega parlamenta Globalno segrevanje in mobilnost prihodnosti | Šola ambasadorka Evropskega parlamenta - Ekonomska šola Celje
Udeležila sem se razprave o globalnem segrevanju. Tema me zelo zanima. O njej zanje čase slišim na vsakem koraku. Razprava mi je bila zelo všeč, saj sem izvedela kar nekaj novih stvari in podatkov. EU je s svojimi cilji na pravi poti k boljšemu in čistejšemu svetu. V razpravi je bilo veliko dobrih predlogov, najbolj pa mi je bilo všeč, da so našteli nekaj načinov, s katerimi lahko tudi mi kot posamezniki pripomoremo k izboljšavi okolja .

Ob tem razmišljam že o naslednji temi – mobilnosti prihodnodnosti.

Če želimo izboljšati naše okolje in upočasniti globalno segrevanje ter zmanjšati njegove posledice, moramo spremeniti veliko stvari Ena izmed njih je promet. Promet je eden največjih onesnaževalcev okolja.

Predlagamo izboljšanje javnega prevoza, boljšo dostopnost in spodbujanje ljudi k njegovi uporabi. Ljudi bi morali tudi spodbujati k uporabi koles in pešačenju. Potrebno bo urediti in narediti več kolesarskih stez, pločnikov in pešpoti. S tem ne bi zmanjšali le onesnaženja, ki ga povzroča promet, temveč bi izboljšali tudi zdravje ljudi.

Predlagamo večje investicije v raziskovalne programe, ki se ukvarjajo z novimi, bolj zelenimi avtomobili, z manjšim ogljičnim odtisom in gorivom, ki ne škoduje okolju oz. katerega vpliv na okolje je bistveno manjši od sedanjih goriv (nafta, plin). Zeleni avtomobili bi morali biti bolj cenovno ugodni, da bi bili dostopni večjemu številu ljudi.

 

V času epidemije smo videli, da se lahko veliko dela opravlja na daljavo, zato predlagamo, da se vsaj del dela opravlja od doma, saj bi s tem bistveno zmanjšali uporabo prometa.

Povezave med mesti ne bi smele posegati preveč v okolje. Ob gradnji novih prometnih povezav, bi morali bolj paziti na posledice, ki jih bo njihova gradnja imela na okolje in življenje v njem.

Marija, 3. a

Dostopnost